värme och solsken.

Jag fullkomligt älskar vädret just nu!
Helt underbart!!
Går mindre bra att skriva på bloggen.
Men jag kikar in lite då och då :)

Biljetterna till Thailand är bokade. Som jag längtat!!!
Det står nog inte på förrän det är 10 oktober
och det är dags att kliva på flyget.
Spännande ska det bli kan jag lova!

Men först ska jag njuta av sommaren här hemma.
Att kunna ta cykeln ut på fotbollsplanen med ett helt gäng glada människor är livet,
och att fiska, spela golf, jobba, spela fotboll med syrran, skjuta luftgevär, ha Elin här!
Det kan inte bli annat än bra!!!!

Hoppas allt är bra med er alla!
Min data kommer förmodligen inte hit än på ett tag.
Därav bildbrist. Men har massa kul på lager :)
Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0