boooring.

Hur tråkigt det än är så fick jag lov att skicka iväg min dator idag.
Antar att det kommer ta fleeeeeera veckor innan jag får tillbaka den! :(
Fy sjutton... Är mest rädd för att alla bilder jag tagit med min
fina nya kamera kommer försvinna. Hoppas inte....
Borde verkligen skaffa en hårddisk, helst direkt när jag får tillbaka datorn.

Nååå. Hur det går med träningen sen jag kom hem då?
Jooorå, helt okej. Idag har det varit en baaaad-day.
Satte på mig träningskläderna vid 12, kom iväg
klockan 20 ikväll på en 40 min promenad med Zita.
Sen skulle jag göra några mag-övningar tänkte jag,
men jag fick en glasbit i fingret. Så jag kom av mig.
Nya tag imorgon!!

Tur att jag får låna hunden, då ensamheten såna här dagar tar stryptag på hjärtat.



Kommentarer
Postat av: Elenore

Vems är hunden? Hoppas det löser sug snabbt med datorn. Hatar teknik som krånglar!!

Kram <3

2012-05-15 @ 02:04:12
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0