bästa vän.

Jag har en bästa vän, och det kan väl knappast någon ha missat.
Men det är så fint att bli väckt klockan 8 en lördagsmorgon,
och "får se vad vi hittar på med idag"...
Men man får inte sova bort dagen,
det var nog det viktigaste.
Så, jag gick upp och kokade gröt.
Låg i soffan och väntade på "vad vi nu skulle hitta på".
Det slutade med en trip till Elverum!
Köpte nya fiskar, åt kebab, köpte boller, pratade,
skrattade, sjöng osv....

Det jag egentligen ville säga var...
att det är underbart att ha en bästa vän!
Skulle inte byta ut henne för allt i världen.




Kommentarer
Postat av: Elenore

Fint!! Är så glad för er resa (och kanske lite avundsjuk - hehe). Jag är säker på att ni kommer få det helt underbart!! Kram

2012-05-26 @ 23:30:18
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0