om du visste.

Om du bara kunde veta hur mycket jag behöver dig just nu.
Om du bara kunde veta hur fint barnbarnsbarn du har fått.
Om du bara kunde veta.... allt det du missar,
och allt det jag önskar du skulle få se. 

Jag saknar dig så. Min bästa vän. Mitt allt.
Min mormor. Min största förebild.

Jag ska bli precis som du, världens bästa mamma,
världens bästa fru, världens bästa mormor,
världens bästa farmor, världens bästa allt!

Tack för att du hann visa mig hur en god människa är,
hur man ska ta hand om varandra,
och att man ska visa varandra kärlek!


Kommentarer
Postat av: Elenore

Det finns personer som lämnar ett större tomrum efter sig än andra, hon var verkligen en sådan person. Inget är sig likt men vi kämpar på. Massa kramar <3

2012-03-27 @ 00:44:20
URL: http://hubbis.blogg.se/
Postat av: Syrran

Jag saknar mormor jätte mycket :( <3

2012-04-10 @ 21:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0