ni som känner mig.

Ni vet hur jag är. Tänker ALLDELES för mycket! Och... det svänger fort. Men när snabba beslut måste tas av den ena eller andra anledningen, då är det bara att göras. Sitter nu mer i Minnesund, spelar tv-spel, äter mat, tränar, tänker för mycket på framtiden (onödigt), är arbestlös. Men det är okej :) Och det känns underbart. För jag vet att det ordnar sig.

Till det bättre. För det kan inte bli mycket sämre nu (ang. jobbfronten alltså)...
Har ett eller annat på G... Återkommer senare, så får ni vara nyfikna så länge! Hehe :)

Jag mår bra, ännu bättre eftersom det snart är påsk ♥


Kommentarer
Postat av: Elenore

Klart jag blir nyfiken ;-)

2012-03-31 @ 00:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0