kämpa på.

Dagarna rullar på bra trots den härliga ledigheten. Sover halva förmiddagen, hjälper mamma lite på jobbet några timmar varje dag, tränar, äter, tar det lugnt, skypear med Lars. De flesta dagarna ser ut på det viset ;) Men jag trivs, och mår bra! :)

Igår var jag och Elin till Mora, bilen gick äntligen igenom besiktningen efter att jag lagt ner 9000 kr på den.......... Usch. Tråkiga pengar, men nödvändigt. Dagen i Mora var superhärlig! Mycket skratt med fina vänner och en kompis till fisken Arvid köpte jag också, vid namn - Arn-odd ;) Mycket fint!

"Bara" sju dagar till hjärtat äntligen kommer hem igen, OCH som jag längtar!!
Underbara L.
Han är så bra och allt är bara såå bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0