fitness.

Hej hopp!

En underbar dag med strålande solsken, 2 timmars jobb och träning. Måndagen var dagen då jag bestämde mig -att nu jävlar är det dags. Att äta nyttigt, och träna, träna, träna. Så jag gjorde mig ett träningsschema som jag numer SKA följa. Mycket bättre än att ta dagen som den kommer och motivationen bara finns där. För att jag mår såå himla bra av det, och för att jag vill ha en vältränad och fin kropp! Så nu är jag på G. På riktigt! Annars går man bara och velar, sen händer det ingenting.

Ska nu fortsätta dagen med att agera fotbollstränare. Jag undrar litegrann vad jag gett mig in på, men jag gissar på att det kommer gå bra :D Ska bli så kul att bara få röra en boll igen.




Kusin ♥

Kommentarer
Postat av: Elenore

Heja heja! Kul med fotbollen!

2012-04-24 @ 17:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0