visst finns det dagar som jag kan vara dum och låtsas som förut.

det var då, en annan del av mitt liv, när jag gav upp så himla lätt. sjukt att kämpa för ett förhållande så hårt egentligen, snacka om att man blir blind när man är kär vissa gånger. jag satt här i lars säng nyss, han är på jobb, och var ledsen för att jag är tvungen att åka hem imorgon igen... väldigt jobbigt var det alldeles nyss! skriver cv, tänker på att jag verkligen börjar bli gammal, får lite ångest och sätter på en gammal låt och tankarna blir som skillnaden mellan svart och vit. blir nästan rädd för mig själv vissa gånger. vilket härligt liv jag lever egentligen, har ett jobb, underbara arbetskamrater, världens bästa pojkvän, finaste familjen, tusen drömmar om framtiden. så även om jag sitter här i sängen och känner mig gammal, skriver cv, spelar poker och är sjuk så är jag glad för allt det ändå. och snart kommer lars hem igen :) mitt fina hjärta ♥ PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0