älvdalen.

Jag trivs så bra här. Jag älskar att komma på träningar och att alla är glada och hälsar på en. Jag älskar att bara kunna höra av sig till någon och aldrig behöva vara ensam om man inte vill det. Att alla är så framåt. Jag älskar att Lars familj är så fasligt underbara rakt igenom. Jag älskar att alltid vakna bredvid han med stort H, att alltid somna bredvid honom, att alltid laga middag tillsammans med honom, att alltid hitta på en massa skoj tillsammans med honom! Jag trivs så hiiiimla bra här :) Men imorgon väntar jobb igen, så det är bara att bita ihop och gilla läget :) ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men inte är det väl så hemskt att komma hem till din

familj ?

2011-02-02 @ 21:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0