giftig.

Om livet hade kunnat vara så enkelt som de varit de senaste dagarna ändååå...
Jag älskar det så mycket, jag älskar oss så mycket. Du och jag!
För mycket för mitt eget bästa tror jag bestämt.
Men det är kul, jämt, hela tiden.
Ja, så äre. Jag tar vara så länge det är bra.
Om det så bara är för en dag, två eller en evighet.
För så underbart är det, just nu :)

Börjar förövrigt jobba imorgon.
Sen lär ni inte höra eller se mig på hela vintern som det känns just nu.
Men det blir pengar, sen blir det något kuuuul som man förtjänar efter den här vintern!

PUSSSS!


Kommentarer
Postat av: Elenore

Kör hårt nu, och ha KUL i vinter!!

2010-12-03 @ 22:09:58
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0