fattar inteeeeeee!

förstår inte hur det kan vara så fruktansärt jobbigt att vara här hemma. hur jag ska behöva gå runt och hela tiden tänka. jag orkar verkligen inte gråta som en litet jävla barn nå mer. undrar egentligen hur hela vintern slutar. jobbet är bra. men sen då? faaaaaaaaaaaaaan! om jag ändå hade haft mina skidor fixade nu, så hade jag nog åkt så låååååååååångt att jag inte orkade nå mer sen. godnatt!!

förstår inte hur lars står ut med mig.
förstår inte hur människan kan vara så bra.
förstår inte hur han kan få mig att må så fruktansvärt bra.
förstår inte hur en människa kan få mig att känna så mycket på samma gång.
bara genom att finnas där.

jag älskar dig lars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0