tjädertupp hej.

Det var lite väl mycket babbel imorse från min sida, jag är inte så himla rädd faktiskt. Mest lite glad för att den där grejen som var för någon dag sedan verkar vara någonting som bara hände. Behandlad som en strumpa eller vad jag nu slängde ut mig stämde väl inte riktigt in, eller jo, då. Men inte nu. Alltså, äh. Struntsaker! Jag glömmer det. Lättast så :)

Idag har jag alltså jagat. OCH SÅ HAR JAG SKJUTIT MIN FÖSTA TJÄDER!!!!!! :D Okej, jag är lite väl överdrivet lycklig över det. Men underbart är det! Snacka om att den där high fiven efter att tjädern ramlat i backen var den bästa någonsin. Slut babblat om min tjäder. Det var bara jättekul :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0