några ord. bara kärlek.

Jag tänker aldrig ge upp någonting så länge jag älskar det.
Så sant, så sant!

Vi gav aldrig upp, hade vi gjort det hade våran kärlek tagit slut för länge sen. Men vi kämpade, visste att kärleken fanns och är nu beredda att ge allt som ska krävas :) Någonting som passar oss båda. Att älska en människa och behöva göra slut för att man är rädd låter nog inte vettigt i någons öron. Ingenting är som förut, det gäller att bygga upp det nya vi har! Jag tror på oss, och så länge jag tror på oss tänker jag aldrig släppa taget. Det är på nya villkor och nya möjligheter vi fixar det här.

Jag hoppas för allt i världen att allt det här har gjort både mig och Lars starkare som individer. Alltid kommer det komma hinder ivägen, att lösa dom tillsammans och att växa som i ett förhållande kan bara göra det här finare! Jag tror på våran kärlek, och hade det inte varit sann kärlek hade det varit över för länge sen.

Finns det något finare än att befinna sig i sin kärleks famn efter att man har tjafsat/bråkat?
Nej, det är kärlek. Sådan är kärleken.
Punkt!


Kommentarer
Postat av: Karstenandrea

Keep up these useful pieces.

2011-11-25 @ 13:19:16
URL: http://karstenandrea.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0