falun hos bästis.

Min nya plan igår blev mer än bra. Jag fick tillbringa natten med mitt hjärta, höra hans tunga andetag och veta att han sov skönt innan jag kunde somna själv. Satan vad lycklig jag är då, jag kan bara ligga där i flera timmar med världens största leende.

Jag kanske borde vara rädd, kan man tycka, men det tänker jag inte vara, jag tänker ta vara på chansen och utmaningen som står framför mig nu. Det kan bara få mig att växa på alla sätt och vis :) Jag är lycklig nu, så det vore väl bara dumt att inte ta vara på chansen? Inte sant?

Hur som helst sitter jag nu här, glad som en unge, i Falun, hemma hos min bästa vän. Ikväll kommer Ingrid och Charlotte hit, det blir god mat, en massa skitsnack och fotboll. Det är dom stunderna man ska ta vara på, dom som är speciella och heeeeelt underbara.

Hejsvejs! Ha en bra kväll för det ska jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0