du har mig.

Jag känner hur vi hela tiden blir starkare och hur vi hela tiden jobbar med det som alltid varit mindre bra. Det känns så bra, att lösa problem tillsammans och att även ha dom tillsammans. Problem är till för att lösas och dom kommer alltid vara där. Från att ha varit nere på botten till att klättra och sträva mot någonting stort, någonting större än vad vi kanske kan ana. Ingen vet. Men det är en underbar känsla, även om det finns en lite rädsla bakom allt, så vet jag att så länge vi är värda det och älskar varandra, då kommer det alltid att vara bra. Även när vi ogillar varandra som mest!

Det är kärlek det mina vänner.
Att inte släppa varandra,
inte ens när man tror att det är över.

vet man vad kärlek är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0