CIRKELTRÄNING!!!

Jag har fortfarande dåligt samvete sen i lördags alltså... Kanske mest för att jag saknar min handväska! Men egentligen tänker jag bara skratta åt det nu när allt löst sig. Shit.

Har nyss varit iväg på cirkelträning med Kicki, det kan ha varit det bästa jag gjort på länge ändå, fan vad jag älskar det, Misas pepp, alla glada människor, SVETT OCH TRÄNA. Det är något bra det, kärlek alltså!

Är förövrigt kvar i Älvdalen, det är rätt bra det också, eller helt underbart! :) Satan vad jag saknar det. Men snart börjar vintersäsongen där uppe och den blir nog inte så pjåkig den heller skulle jag tro ;) Ikväll blir det mys och en film med killen jag älskar mest, så jag tänker inte klaga :) Lovely!

Kommentarer
Postat av: Elenore

Härlig läsning här gumman (förutom borttappad väska då förstås...) Miss u ♥

2010-10-05 @ 22:17:17
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0